Kampagner

JEG HAR EN DEL ERFARING MED PRODUKTION AF MATERIALE TIL EVENTS OG KAMPAGNER…

I arbejdssammenhæng drejer det sig især om materiale til events så som Kulturnatten og Forskningsdøgn. Det materiale har jeg desværre ikke rettigheder til og kan derfor ikke vise det. Det eneste kampagnemateriale, jeg kan vise, er det, jeg producerede i forbindelse med mit kursus i Digital og Grafisk Kommunikation på KEA, 2012. Det giver forhåbentlig et indtryk af, hvad jeg kan.
 

1950’er bal paa broen

Kampagnen 1950’er bal paa broen var min afsluttende opgave på kurset i Digital og Grafisk Kommunikation, som jeg havde en uge til at udføre. Kampagnen bestod af grafisk printmateriale (plakat, flyer og postkort) og en hjemmeside.

Jeg har altid selv haft lyst til at opleve et asfaltbal på Vesterbro i så hvorfor ikke bruge det som case? Sekretariatet Golden Days afholder hvert år en historisk festival i samarbejde med en række kulturinstitutioner i København. I 2012 var temaet 1950’erne. Det passede jo perfekt. Scenen var sat. 1950’er bal på broen skulle tænkes som et af de adskillige events/forestillinger/ koncerter etc. under Golden Days 2012-festival. Sjovt nok viste det sig efterfølgende, at Golden Days faktisk havde et asfaltbal på programmet.

kampagnerFlyer tænkt uddelt fra åben cabriolet af unge piger i strutskørter og ballerinasko og unge mænd med brylcreme og højtaljede bukser – selvfølgelig mens bilradioen ryster af rå rockabilly rytmer.

 

 

 

 

 

 

 

 

Postkort tænkt som gratis go-cart postkort, vi kan tage på diverse cafeer og barer og som ofte bruges til  fødselsdagshilsner. En billig og effek- tiv måde at sprede budskaber på – især på Ves- terbro og omegn, hvor beboerne går meget ud.

Grafisk design portfolio – postkort (bagsiden): "Bal paa broen"/ Graphic design portfolio – postcard (the back): "Rockabilly Ball at Vesterbro" postcard (the back)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hjemmesiden Golden Days.
Sekretariatet Golden Days har en hjemmeside, som jeg brugte som udgangspunkt for den del af min Bal paa broen-kampagne, der havde med oprettelsen af en hjemmeside at gøre. Hjemmesiden er lavet i CMS’et WordPress, og jeg har forsøgt at efterligne Golden Days’ “look & feel” – fx. i den sort/hvide header (se nedenfor), jeg har lavet i Photoshop. Bal paa broen er, som tidligere nævnt, tænkt som ét af de adskillige arrangementer, der skulle finde sted under Golden Days’ 1950’er-festival.