JEG HAR EN DEL ERFARING MED PRODUKTION AF MATERIALE TIL EVENTS OG KAMPAGNER…
I arbejdssammenhæng drejer det sig især om materiale til events så som Kulturnatten og Forskningsdøgn, som jeg udarbejdede, da jeg arbejdede på Københavns Universitet. Det materiale tænkte jeg desværre ikke på at tage med mig, da jeg stoppede på KU og kan derfor ikke vise det. Det eneste kampagnemateriale, jeg kan vise, er det, jeg producerede i forbindelse med mit kursus i Digital og Grafisk Kommunikation på KEA, 2012. Det giver forhåbentlig et indtryk af, hvad jeg kan
1950’ER BAL PÅ BROEN
Kampagnen 1950’er bal paa broen var min afsluttende opgave på kurset i Digital og Grafisk Kommunikation, som jeg havde en uge til at udføre. Kampagnen bestod af grafisk printmateriale (plakat, flyer og postkort) og en hjemmeside.
Jeg har altid selv haft lyst til at opleve et asfaltbal på Vesterbro i så hvorfor ikke bruge det som case? Sekretariatet Golden Days afholder hvert år en historisk festival i samarbejde med en række kulturinstitutioner i København. I 2012 var temaet 1950’erne. Det passede jo perfekt. Scenen var sat.1950’er bal på broen skulle tænkes som et af de adskillige events/forestillinger/ koncerter etc. under Golden Days 2012-festival. Sjovt nok viste det sig efterfølgende, at Golden Days faktisk havde et asfaltbal på programmet.

